21-03-2024

SAS leider in Forrester Wave: Real-Time Interaction Management

Deel dit bericht

Hyperpersonalisatiemogelijkheden zijn een belangrijke competentie voor merken die uitzonderlijke klantervaringen willen leveren. Real-time interaction management (RTIM) kan de klantervaring van een merk verbeteren door real-time personalisatie te leveren met een ongekende snelheid en nauwkeurigheid. SAS Customer Intelligence 360 is uitgeroepen tot leider in The Forrester Wave: Real-Time Interaction Management, Q1 2024.

Volgens het rapport biedt SAS een geavanceerde analytische basis voor bedrijfsbrede RTIM-implementaties in verticale sectoren en belooft de roadmap de kracht van voorspellende en generatieve AI gemakkelijker toegankelijk te maken voor kenniswerkers en klantgerichte resources buiten de gebruikelijke data science power users.

"Het opbouwen en behouden van consumentenvertrouwen is vandaag de dag top of mind voor veel merken," zegt Jonathan Moran, Head of Martech Solutions Marketing bij SAS. "Vertrouwen opbouwen kan alleen met een sterk data- en technologiefundament dat merken helpt om een balans te vinden tussen de behoefte aan personalisering van het klanttraject en het vermogen om de privacy van de consument tijdens dat traject te respecteren. Wij zijn van mening dat het feit dat we in deze evaluatie tot leider worden uitgeroepen, bevestigt dat de visie van verantwoord engagement - dat wil zeggen het verantwoorde gebruik van klantgegevens, bestaande en opkomende technologieën zoals generatieve AI, en organisatorische middelen - een boodschap is die zinvol is voor merken die op zoek zijn naar dat evenwicht."

Hoge scores
SAS ontving de hoogst mogelijke scores binnen de categorie huidig aanbod op de criteria klantprofielen en -voorkeuren, identiteitsresolutie en privacy, digitale intelligentie, analytisch beheer, voorspellende AI, generatieve AI, Real-Time Decisioning, ervaringspersonalisatie, inbound digitale orkestratie, contactcenter orkestratie, mensondersteunde orkestratie, digitaal ondersteunde orkestratie, bedrijfsprestatieoptimalisatie, klantgegevensintegratie en gepersonaliseerde contentintegratie. Binnen de categorie strategie kreeg SAS de hoogst mogelijke scores op de criteria visie, innovatie, roadmap en community. Binnen de categorie marktaanwezigheid kreeg SAS de hoogst mogelijke scores op de criteria omzet en klanten.

SAS Customer Intelligence 360 bedient klanten in alle sectoren, waaronder het bank- en verzekeringswezen, de detailhandel, de productiesector, de communicatiesector en de gezondheidszorg, en is een moderne multichannel marketinghub die alle aspecten van de digitale levenscyclus van klantenwerving en klantenbinding ondersteunt.

Partners